Korduma kippuvad küsimused

 

Mida teha, kui..

• haridusasutusel pole tellimiseks kontot?

Saame 1–3 tööpäeva jooksul konto avada. Palun edasta selleks vajalik info (kooli reg. kood, kooli EHIS kood, kooli/lasteaia nimi, aadress, postiindeks, tellimise eest vastutava töötaja nimi, meiliaadress, kontakttelefon): info@kirjastusmaurus.ee

Vajadusel on ühe haridusasutuse konto alla võimalik avada mitu kasutajakontot (kui tellimise eest vastutab mitu töötajat).

 

• kasutajanimi ununes?

Võta ühendust: info@kirjastusmaurus.ee

 

• salasõna ununes?

Saada endale kiri uue salasõna määramiseks.

 

• ei saa endale salasõna määramise kirja saata, sest lehel tuleb ette Viga: Esitatud andmetele vastavat kasutajat ei leitud! ?

Kontrolli, et kasutajanimi ja e-posti aadress on õigesti kirjutatud. Kui salasõna seadistamine siiski ei õnnestu, kirjuta aadressile info@kirjastusmaurus.ee

 

• ei saa tellimust esitada?

Kontrolli üle ostukorvi sisu, eriti kui oled sinna tooted lisanud juba mõnda aega tagasi.
Mõne toote kood võib olla muutunud, seega lisa ostukorvi uuendatud toode ning eemalda vana toode.

 

• soovin juba esitatud tellimust muuta (tooteid eemaldada/lisada või kogust muuta) või tühistada?

Kirjuta tellimine@kirjastusmaurus.ee

 

• ei saa aru, kuidas tellimiskeskkonda kasutada?

Ava juhend

 

Muude küsimuste ja murede korral kirjutage palun info@kirjastusmaurus.ee