Ostutingimused
Mauruse Kirjastuse Tellimiskeskkonna (edaspidi Tellimiskeskkond) omanik on OÜ Maurus Kirjastus (registrikood 12006031), asukohaga Tartu mnt 74, Tallinn.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Tellimiskeskkonnast kaupade ostmisel. Tellimiskeskkonnas müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, kui tellimuse summa jääb alla 40€. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamiseks valitakse odavaim ja kauba kogusele sobiv viis, mis võib olla lihtmaksikiri vastavalt sellele hinnakirjale, pakiautomaat vastavalt sellele hinnakirjale; võimalik on ka DPD automaadi või kulleri kasutamine. Kättetoimetamise tasu kuvatakse arvel, mis saadetakse tellimuse kinnitusest eraldi. Teave kauba kohta on esitatud Tellimiskeskkonnas vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete tarneaeg ja tellimus esitada. Peale tellimuse esitamist saadetakse tellijale automaatne tellimuse kinnitus. Arve saadetakse eraldi vastavalt maksja isikule (e-arve või pdf-formaadis arve). Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Tellimiskeskkonna arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Tellimiskeskkonna kaudu saab kaupa tellida Eesti piires. Alla 40€ kogusumma puhul kannab kauba saatmiskulud ostja, üle 40€ kogusumma puhul Tellimiskeskkonna omanik. Kauba saatmiskulu lisatakse arvele, mis saadetakse automaatsest tellimuse kinnitusest eraldi. Kaup jõuab ostja määratud sihtpunkti hiljemalt 14 päeva jooksul pärast arve saatmist tellijale.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Tellimiskeskkonnas ei kohaldu taganemisõigus, kui ostjaks on juriidiline isik.
Tellimiskeskkonnal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind tellimiskeskkonnas on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Tellimiskeskkond vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ostjale.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul tellimiskeskkonna poole, saates e-kirja aadressile tellimine@kirjastusmaurus.ee või helistada telefonil: 59 19 6117
Tellimiskeskkond ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Tellimiskeskkonnast ostetud kaubal on puudused, mille eest Tellimiskeskkond vastutab, parandab või asendab Tellimiskeskkond puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Tellimiskeskkond ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Tellimiskeskkond vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Tellimiskeskkond kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
Tellimiskeskkond edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Tellimiskeskkond saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on liitunud ettevõtte uudiskirjaga või andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel info@kirjastusmaurus.ee või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Tellimiskeskkonna osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjana aadressile tellimine@kirjastusmaurus.ee või helistada telefonil: 59 19 6117
Kui ostja ja Tellimiskeskkond ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Tellimiskeskkonna vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.