Meedia ja mõjutamine ÕPIK

Hind:
18,50 €

Pehme köide, värviline, 170 x 240 mm, 112 lk, 2019

Maailmas, kus info hulk on üüratu, interneti kaudu kõigile ja kõikjale kättesaadav, on pea igaüks meist meediatarbija ja seetõttu meedia kaudu mõjutatav. Mauruse kirjastuse uus õpik “Meedia ja mõjutamine” aitab õpilasel lugeda, mõista ja mõtestada sõnumeid, mida vahendatakse meediaväljaannete, sotsiaalmeedia või reklaamide kaudu.

Peale faktide arvamusest eraldamise on tänapäeval üha enam vaja mõista, kuidas on võimalik uudiseid kallutada lähtuvalt maailmavaatelistest või mõne organisatsiooniga seotud huvidest. Õpik annab ülevaate meediakanalitest ja -žanritest, sotsiaalmeedia eripäradest sõnumite edastamisel ja ajakirjanduse rollist ühiskonnas.

Sarnased tooted

Pehme köide, värviline, 170 × 240 mm, 132 lk, 2014

18,50 €

Kõva köide, värviline, 170 × 240 mm, 192 lk, 2017

18,50 €

3-aastane kasutusõigus.

12,90 €

Klamberköide, värviline, A4, 80 lk, 2017, uuendatud kordustrükk 2019

5,30 €

I osa ilmub 2020. a kevadel, II osa 2020. a sügisel

8,80 €