Meedia ja mõjutamine

Hind:
18,50 €
Pehme köide, värviline, 170 x 240 mm, 112 lk, 2019, uuendatud kordustrükk 2021

Näidisleheküljed

Lauri Tankler, Eve Tisler

Maailmas, kus info hulk on üüratu, interneti kaudu kõigile ja kõikjale kättesaadav, on pea igaüks meist meediatarbija ja seetõttu meedia kaudu mõjutatav. Mauruse kirjastuse õpik “Meedia ja mõjutamine” aitab õpilasel lugeda, mõista ja mõtestada sõnumeid, mida vahendatakse meediaväljaannete, sotsiaalmeedia või reklaamide kaudu.

Peale faktide arvamusest eraldamise on tänapäeval üha enam vaja mõista, kuidas on võimalik uudiseid kallutada lähtuvalt maailmavaatelistest või mõne organisatsiooniga seotud huvidest. Õpik annab ülevaate meediakanalitest ja -žanritest, sotsiaalmeedia eripäradest sõnumite edastamisel ja ajakirjanduse rollist ühiskonnas.

  • Õpik aitab lugeda, mõista ja mõtestada sõnumeid, mida vahendavad meediaväljaanded, sotsiaalmeedia või reklaamid.
  • Kõik peatükid käsitlevad mõnda kindlat aspekti, kuidas meedia võib mõjutada igapäevaelu.
  • Iga teema juurde on toodud kaasaegseid ja noortele mõistetavaid näiteid nii Eestist kui ka mujalt maailmast.
  • Ülesanded suunavad arutelule ja juhtumianalüüsile.
  • Huvilistele on antud rohkelt lisalugemise viiteid.

Maurus soovitab: teema jätkuks sobib lisalugemiseks „Valede paljastamise käsiraamat“, mis õpetab, kuidas eristada tõde väljamõeldisest ning kaitsta end veebirobotite ja libakontode poolt levitatava eksiteabe eest.

Kokku sobivad tooted
Pehme köide, värviline, 170 × 240 mm, 132 lk, 2014, uuendatud 2021
18,50 €

Pehmed kaaned, A5, 112 lk, 2021. Kirjastaja: Menu Kirjastus OÜ

16,00 € (16%)
19,00 €